Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 5

1
ISBN:0-815-31615-1
Autor:Nozaki, Yoshiko
Naslov:Ideology and curriculum
Matična publikacija:Education and sociology : an encyclopedia / editors David L. Levinson, Peter W. Cookson, Jr., Alan R. Sadovnik, str. 381-385
Impresum:New York ; London : RoutledgeFalmer, 2002
Napomena:Str. 385 : Bibliografske bilješke uz tekst
Sažetak:Kurikulum se mora interpretirati kao dio ideoloških procesa kroz koje je bila izazivana i održavana hegemonijska moć. Ideologija se obično odosi na sistem ideja, uvjerenja i vrednovanja društvene stvarnosti. Članak se bavi povijesnom ulogom ideologija u stvaranju kurikuluma.
Ključne riječi:sociologija * obrazovanje * kurikulum * ideologija
UDK:316+37
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:9167

2
ISSN:0044-4855
Autor:Apple, Michael W.
Naslov:Curriculum as ideological selection
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Andreas M. Kazamias], Vol. 20, no. 2(1976), str. 209-215
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1976
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11312

3
ISSN:0044-4855
Autor:Apple, Michael W.
Naslov:Ideology, reproduction, and educational reform
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Andreas M. Kazamias], Vol. 22, no. 3(1978), str. 367-387
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1978
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11201

4
ISBN:0-415-94912-2
Autor(i):Apple, Michael W.
Naslov:Ideology and curriculm / Michael W. Apple
Izdanje:3rd Ed
Impresum:New York ; London : Routledge Falmer , 2004
Materijalni opis:XXX, 234 str. ; 23 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 203-324: Bilješke. - Kazalo
Ključne riječi:kurikulum * skriveni kurikulum * kritička pedagogija * kritičke teorije obrazovanja * sociologija obrazovanja
Sažetak:<On analyzing hegemony>, <Ideology and cultural and economic reproduction>, <Economics and control in everyday school life>, <Curricular history and social control>, <The hidden curriculum and the nature of conflict>, <Systems management and the ideology of control>, <Commonsense categories and the politics of labeling>, <Beyond ideological reproduction>, <Pedagogy, patritism, and democracy>, <On analyzing new hegemonic relations. An interview>
UDK:37.01+371
Namjena :PS-ispitna literatura
Signatura:PE 37.01 APP i
Inventarni broj:18437, 18438
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8483

5
ISBN:0-8204-7120-8
Naslov:Globalizing education : policies, pedagogies, & politics / edited by Michael W. Apple, Jane Kenway, and Michael Singh
Impresum:New York [et al.] : Peter Lang , cop. 2005
Materijalni opis:311 str. ; 23 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Studies in the postmodern theory of education ; vol. 280
Napomena:Bibliografija nakon svakog poglavlja
Ključne riječi:globalizacija i obrazovanje * obrazovna politika * demokratizacija obrazovanja
UDK:37.014.53
Ostali autori / urednici:Apple, Michael W.
Signatura:PE 37.014 GLO
Inventarni broj:18007
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8252

Upit: PersonalName_swish=(Apple Michael W. )

login